۵-۳-۹- نتیجه آزمون فرضیه نهم………………………………………………………………………………………………..۱۲۵
۵-۳-۱۰- نتیجه آزمون فرضیه دهم…………………………………………………………………………………………….۱۲۵
۵-۳-۱۱- نتیجه آزمون فرضیه یازدهم…………………………………………………………………………………………۱۲۵
۵-۳-۱۲- نتیجه آزمون فرضیه دوازدهم……………………………………………………………………………………….۱۲۶
۵-۴- بحث……………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۲۶
۵-۵- پیشنهادها………………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۸
۵-۶- پیشنهادات براساس یافتههای تحقیق…………………………………………………………………………………..۱۲۸
۵-۷- محدودیتهای پژوهش…………………………………………………………………………………………………….۱۳۱
۵-۸- پیشنهادات برای تحقیقات آتی…………………………………………………………………………………………..۱۳۲
فهرست منابع………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳۳
فهرست منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………….. ۱۳۳
فهرست منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………. ۱۳۸
پیوستها
پیوست الف: پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………۱۴۹
پیوست ب: خروجیهای نرم افزار SPSS…………………………………………………………………………………… ۱۵۱
پیوست پ: خروجیهای نرم افزار LISREL………………………………………………………………………………..153
فهرست جداول
(جدول ۲-۱) تحول علایق زیستمحیطی………………………………………………………………………………………۲۰
(جدول ۲-۲) تفاوت انواع دیدگاههای بررسی ارزش ویژه برند………………………………………………………. ۵۳
(جدول ۲-۳) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق داخلی………………………………………………………….۶۷
(جدول ۲-۴) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی اوّل………………………………………………….۶۸
(جدول ۲-۵) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی دوّم………………………………………………….۶۸
(جدول ۲-۶) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی سوّم…………………………………………………۶۹
(جدول ۲-۷) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی چهارم………………………………………………۷۰
(جدول ۲-۸) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی پنجم………………………………………………..۷۱
(جدول ۳-۱) صفات کیفی و ارزشهای عددی گزینه های پرسشنامه…………………………………………………۷۵
(جدول ۳-۲) ترکیب سؤالات براساس متغیرهای تحقیق………………………………………………………………….۷۵
(جدول ۳-۳) ضرایب آلفای کرونباخ برای هر یک از متغیرهای تحقیق………………………………………………۷۷
(جدول ۳-۴) اطلاعات مربوط به نمونه گیری………………………………………………………………………………….۷۹
(جدول ۴-۱) توزیع فراوانی افراد پاسخدهنده از نظر جنسیت…………………………………………………………..۸۳
(جدول ۴-۲) توزیع فراوانی افراد پاسخدهنده از نظر وضعیت تأهل…………………………………………………..۸۴
(جدول ۴-۳) توزیع فراوانی افراد پاسخدهنده از نظر میزان تحصیلات……………………………………………….۸۵
(جدول ۴-۴) توزیع فراوانی افراد پاسخدهنده از نظر سن…………………………………………………………………۸۶
(جدول ۴-۵) توزیع فراوانی افراد پاسخدهنده از نظر میزان درآمد……………………………………………………..۸۷
(جدول ۴-۶) توزیع فراوانی افراد پاسخدهنده از نظر محل سکونت…………………………………………………..۸۸
(جدول ۴-۷) توزیع فراوانی افراد پاسخدهنده از نظر نوع طبقات……………………………………………………..۹۰
(جدول ۴-۸) توزیع فراوانی اولویت بندی برندهای مورد استفاده در لوازم برقی آشپزخانه و منزل………….۹۱
(جدول ۴-۹) توزیع فراوانی اولویت بندی برندهای مورد استفاده در لوازم صوتی و تصویری………………..۹۲
(جدول ۴-۱۰) توزیع فراوانی اولویت بندی برندهای مورد استفاده در انواع کامپیوتر و ماشین اداری………۹۳
(جدول ۴-۱۱) توزیع فراوانی اولویت بندی برندهای مورد استفاده در وسایل سرمایشی و گرمایشی………۹۴
(جدول ۴-۱۲) شاخص های مرکزی، پراکندگی و توزیع متغیرهای مورد بررسی در پژوهش…………………۹۵
(جدول ۴-۱۳) آزمون کولموگروف- اسمیرنوف متغیرهای پژوهش…………………………………………………..۹۷
(جدول ۴-۱۴) آزمون KMO و بارتلت برای سؤالات پرسشنامه………………………………………………………۹۸
(جدول ۴-۱۵) ماتریس عوامل چرخش یافته………………………………………………………………………………….۹۹
(جدول ۴-۱۶) بررسی مقادیر میانگین واریانس استخراج شده شاخصهای پژوهش………………………….۱۰۲
(جدول ۴-۱۷) AVE و همبستگی بین متغیرهای پژوهش………………………………………………………………۱۰۳
(جدول ۴-۱۸) شاخصهای برازش مدل ساختاری……………………………………………………………………….۱۰۶
(جدول ۴-۱۹) نتایج حاصل از ارزیابی مدل ساختاری…………………………………………………………………..۱۰۸
(جدول ۴-۲۰) خروجی رابطه بین کیفیت درک شده برند و تصویر برند سبز……………………………………۱۰۹
راهنمای نگارش مقاله با موضوع تأثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ...